Skocz do zawartości

Knapek

Uzytkownik forum
  • Ilość treści

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Knapek wygrał w ostatnim dniu 17 Czerwiec 2017

Knapek ma najbardziej lubianą zawartość!

O Knapek

  • Ranga

Profile Information

  • Miejscowośc
    Trzcianka
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Knapek

    [ARCH]Gold Role Play

    Na panel w czarnej wersji radzę uważać ma on dość spory backdoor, jak nie posiadacie oryginalnego panelu, który nie jest dostępny w internecie to radzę dobrze zabezpieczyć ten.
  2. Knapek

    [ARCH][zapowiedź]Capital-RP.pl

    No trochę styl wygląda jak stockowy, ale zobaczymy jak poradzicie sobie na tym skrypcie.
  3. Knapek

    [ARCH]Gold Role Play

    Nie wiem czy to przypadek, czy celowe działanie. Ale... a link przenosi do forum gold-rp (http://gold-rp.pl//index.php?app=gamecp&section=tickets&do=show&uid=8)
  4. Trzeba zważyć na to, że ja nie patrzę na Foster przed upadkiem. Dla mnie tamten rozdział nie istniał i na pewno otwieram nową księgę z nowym zapisem... Jednakże jak wzór stoi mi stara dobrze znana mi księga moich doświadczeń serwerowych. Temat super
  5. Knapek

    [ARCH][Zapowiedź] Foster RolePlay

    Taki sam jak mam teraz, więc skoro masz kontakt i znasz całą ekipę to musisz mnie kojarzyć.
  6. Knapek

    [ARCH][Zapowiedź] Foster RolePlay

    Ja się wcale nie ośmieszam, ba nawet nie mieszam. Regulamin, który znajdował się wcześniej był inny z nieznanego mi źródła. Pliki forum raydexa pochodzą ode mnie, udostępniłem mu je jeszcze jak sprzedawał skrypt Captiva 1.6. Więc o plagiacie nie ma mowy.
  7. Knapek

    [ARCH][Zapowiedź] Foster RolePlay

    Captiva możliwe bo pierwotna wersja pochodzi z captivy skoro byłem tam w ekipie to tworzylem ten regulamin i został tam umieszczony przeze mnie. Jak bedę na komputerze mogę Ci nawet przesłać ss z danej bazy. Gold RP zapewne przywłaszczył sobie.
  8. Knapek

    [ARCH][Zapowiedź] Foster RolePlay

    Regulamin należy do mnie i jest stworzony przeze mnie. Nie zmienimy kolorystykiz a jeśli już to na pewno nie teraz.
  9. Knapek

    [ARCH]Harvest RolePlay

    Na dniach kolejny newsik, tymczasem dalej poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowiska liderów organizacji publicznych.
  10. Knapek

    [ARCH]Harvest RolePlay

    Nie mam pojęcia i nie odpowiem na to pytanie, ponieważ ciężko jest przewidzieć przypadki losowe, które wtedy najczęściej się działy. Także prawda, nikt nie jest nieomylny, tak jak mówię przypadki losowe. Zawsze możesz, nie komentować naszego tematu i nie czytać opinii na temat naszego serwera. My chcemy jedynie poinformować, że tworzymy projekt ten konkretny a nie odwoływać się wstecz o 2/3 edycje. Bo ten projekt nie jest kontynuacją żadnego z wcześniejszych. Jedyne co pozostaje to samo to nazwa.
  11. Knapek

    [ARCH]Harvest RolePlay

    Szkoda takiego nastawienia, skoro my staramy się aby projekt wyszedł i nie chcemy wiązać projektu z tym co kiedyś było. Nasza historia nie lubi się powtarzać.
  12. Knapek

    [ARCH]Harvest RolePlay

    Cześć, długo czekaliście na ten news, który przybliży wam nasz zamysł kierowany głownie do sfery przestępczej. Długie rozmowy, przemyślenia przynoszą nam efekt taki jaki ujrzycie czytając poniższy news. Przybliżając was tym newsem do naszych zamierzań, chcemy też w końcu rozstrzygnąć konkurs Grand Theft Auto V, który ogłosiliśmy 2 newsy wstecz. Ale ten smaczek pozostawimy wam na sam koniec. Warto też przypomnieć o rekrutacji na liderów organizacji publicznych, która cały czas jest otwarta, a ekipa oczekuje na wasze podania. A już teraz bez przedłużania zachęcam do zapoznania się treścią newsa. Laboratoria narkotyków Na serwerze będą dostępne na ten moment dwa typy narkotyków: kokaina, marihuana. Zacznijmy więc od pierwszego z nich. Na początku gracz będzie musiał zakupić nasiona krzewu kokainowego, z którego będzie mógł zebrać liście. Po ich zebraniu w laboratorium gracz może je przekształcić w pastę z koki, jednak potrzebuje do tego wapna, amoniaku oraz nafty. Wszystkie te produkty będą możliwe do zamówienia przez frakcję przestępczą, bądź możliwe do zdobycia za pomocą innych systemów gry. Gdy gracz już zdobędzie pastę z koki to nadal nie jest w stanie uzyskać kokainy zdatnej do użycia. Aby uzyskać kokainę musi wrzucić do laboratorium pastę z kokainy, która po odpowiednim czasie zostanie przekształcona w kokainę. W tym momencie nasz narkotyk ma jakieś 50% "siły". Jeśli gracz chce zwiększyć oddziaływanie narkotyku, musi kokainę ponownie dodać do laboratorium wraz z eterem dietylowym. W ten sposób uzyska kokainę o sile ok. 75%. Ostatnim możliwym etapem jest podgrzanie wszystkiego w laboratorium w celu uzyskania kraku (crack), w ten sposób kokaina uzyskuje siłę 100%. Kokaina będzie wpływać na: uzyskanie większej siły podczas ćwiczeń, większy stan HP postaci, nieco większy damage zadawany z pięści. Kolejnym narkotykiem jest marihuana, którą pozyskamy w prosty sposób zasadzając roślinę przy pomocy nasion, a następnie zebranie liści z rośliny. Marihuana zmniejsza otrzymywane obrażenia od innych graczy, dodaje dużą ilość HP postaci (odnawiając cały stan HP w krótkim czasie), skutkiem ubocznym jego zażycia jest obniżenie poziomu głodu postaci. Stół do produkcji narkotyków będzie możliwy do zakupu w /drzwi opcje. Kradzież pojazdu Kradzież będzie mieć dwa etapy. Pierw gracz musi dostać się do pojazdu (jeśli jest zamknięty), wtedy ma dwie opcje. Albo po cichu, albo na głośno. Jeśli wybiera opcję po cichu to musi stać obok pojazdu, wtedy leci timer sekundowy (o wiele dłuższy czas niż na głośno). Jeśli gracz wybiera opcję na głośno wtedy musi uderzać pięścią w drzwi pojazdu (jeśli posiada wyjęty w dłoni młotek bądź łom, wtedy szybciej spada czas). Immobiliser level 3,4 automatycznie włącza alarm w pojeździe przy próbie kradzieży. Immobiliser 1,2 dopiero po zakończeniu kradzieży pojazdu. Gdy gracz już się dostanie do pojazdu, musi odpalić jakoś silnik. W tym celu gracz musi w jak najszybszym czasie przepisywać losowe znaki, które będą mu się ukazywać na ekranie. Czas na przepisanie ciągu znaków jest mniejszy w zależności od tego jaki immobiliser/alarm posiada zamontowane auto. Jeśli graczu uda się przepisać odpowiednią ilość znaków, wtedy pojazd pozostanie odpalony. Obrażenia postaci System obrażeń i ich odgrywania zawsze sprawiał problem na serwerach RolePlay, my postanowiliśmy temu zapobiec i wprowadzamy poniższe tabele, które skryptowo regulują pewne rzeczy: Strzał w nogi: - 75% damage broni- postać nie może biegać Strzał w głowę:- 100% damage broni- Postać krwawi przez następne 10s Strzał w klatkę:- 100% damage broni- animacja od 35%- strzał w klatkę absorbuje nałożony pancerz Strzał w ręce:- 50% damage broni- zmniejszony skill broni o 50% Frakcje przestępcze Jak wiadomo nasz serwer pozwala na przestępczość prowadzoną przez każdego gracza na serwerze. Dlatego ważnym pytaniem jest co takiego daje frakcja przestępcza? Możliwość zamawiania nasion koki/marihuany Możliwość zamawiania produktów potrzebnych do produkcji kokainy Dostęp do wszystkich broni dostępnych na serwerze (bronie stricte maszynowe mogą zamawiać tylko główni liderzy grupy), w tym ładunków wybuchowych Możliwość zrzeszania graczy we frakcji Możliwość pobrania skryptowego haraczu z biznesów Konkurs! GTA V! Rozstrzygnięcie! Konkurs miał na celu przybliżenie was do naszego serwera i zachęcenie nowych graczy do rejestracji i zapoznania się z projektem. Nieuniknione, że jest to pierwszy i nie ostatni tego typu konkurs na naszym forum oraz fanpage. Przyniósł on bardzo ciekawy odzew, tym samym zauważaliśmy wzrost zainteresowania fanepag'em jak i samym forum projektu. Laureatem naszego konkursu jest MłodyG, prosimy aby to on zgłosił się na PW do Rafała, a on poda dalsze instrukcje postępowania. Tym samym my żegnamy się z Wami bardzo serdecznie i wracamy do dalszej pracy nad naszym projektem.
  13. Pamiętam intek Central Cookies był zbyt duży i trochę mało grywalny.
×