Skocz do zawartości

cookike

Uzytkownik forum
  • Ilość treści

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O cookike

  • Ranga

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. [img[https://i.imgur.com/1ssuIln.png[/img] ______________________________________________________________________________________________________________ Witajcie! Chcielibyśmy Wam zaprezentować projekt, który nosi nazwę Prinson-RP.eu. Bazujemy na gamemodzie wykupionym legitnie od Grzesia, jednego z twórcy skryptu. Jak wiemy, wiele projektów już powstało na tej mapie, niestety wszystkie te projekty nie dawały rady się utrzymać przez głównie brak programistów, a co za tym idzie brak aktualizacji czy też przez własne błędy. Posiadając w ekipie oryginalnych skrypterów możemy was zapewnić, że nie stoi on w miejscu i jest regularnie aktualizowany, w końcu to ich dzieło, to oni wiedzą najlepiej jak go rozwijać i robią to bardzo efektywnie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom graczy postanowiliśmy stworzyć projekt, który skupi się w większości na sprawnym działaniu dla normalnych graczy. Mamy nadzieję, że wraz z wami uda nam się dojść do sukcesu a ten projekt zostanie na długo w waszej oraz naszej pamięci. Chcemy też aby to właśnie ten serwer był wyznacznikiem poziomu na polskiej scenie RolePlay. Ekipa została wybrana starannie i jest do waszej dyspozycji na komunikatorze Discord. Dzięki możliwościom 0.3.DL jesteśmy w stanie Wam zapewnić nowe smaczki dotyczące rozgrywki, takie jak customowe skiny postaci, możliwość odgrywania zwierząt przez graczy i nowe obiekty do tworzenia waszych interiorów. ______________________________________________________________________________________________________________ [IMG[https://i.imgur.com/t31GlVp.png[/img] Grupy przestępcze zostały podzielone na trzy rodzaje tak by były od siebie zależne i mogły współpracować. Gangi, które rozprowadzają narkotyki, mafie zapewniające dostęp do broni, szajki zasilające broń w amunicję. Zakładając organizację przestępczą, to jej lider omawia w aplikacji wszelkie założenia, uprawnienia i zasady. Nadano ogromne przywileje w związku wybranymi grupami przestępczymi, dlatego też wymogi są znacznie większe, a błędy i wykroczenia zostaną surowo ukarane. Każda z grup ma oflagowane skiny, które nie pozwolą na to by szef restauracji biegał w ubraniu gangstera z ganton czy też gangster nie biegał w ekskluzywnym garniturze mafiozy. Freelancerzy także znajdą swoje miejsce wśród skryptu. Będą oni mieli możliwość wykonywania FCK na zlecenie po otrzymaniu stosownego ticket’u i obserwacji ofiary, a także zajmą się handlem rękawiczkami, które nie zostawią śladów biometrycznych po zabiciu, zaopatrzą organizacje w linę, bez której nie będzie można nadać przetrzymania osobie porwanej, rozprowadza trucizny, które będą wbijały czasowe bądź całkowite CK. Postaramy się również o to, aby regulamin organizacji był możliwie jak najkrótszy, a interwencje opiekuna były czymś wyjątkowym. ______________________________________________________________________________________________________________ https://i.imgur.com/R3fXMFu.png[/img] Podstawowym miejscem rozgrywki, czyli centrum, będzie znany wam już niebawem, gdy wybierzecie go w ankiecie na naszym serwerze Discord.Przebudowane zostało również South Central, dodaliśmy dużo smaczków dla przestępczej części serwera, każda z organizacji będzie posiadała w dodatku możliwość dodania swoich obiektów na serwerze, tak by to Wam grało się jak najlepiej, aby Wasza immersja w rozgrywce była jak największa. Opiekun organizacji przestępczych ma już przygotowane pomysły, przez które gracze na starcie serwera będą mieli zajęcie i nie będą zmuszeni do grania w samotności, dużo interakcji będzie wspólne dla wielu organizacji, postacie odgrywane przez administracje będą odpowiednio nagradzać klimatyczną rozgrywkę pasującą do otoczenia. Wspomnieliśmy wcześniej o nowej wersji SA:MP i customowych wyglądach postaci, oficjalne organizacje (przestępcze) będą miały przywilej wgrania paru swoich skinów w nagrodę za swoją dobrą grę, dotyczy to również organizacji porządkowych i biznesów. ______________________________________________________________________________________________________________ [IMG[https://i.imgur.com/H1u82O0.png[/img] System narkotyków nie jest "młody". Aktualnie obejmuje on cztery typy narkotyków, każdy z osobnym efektem i inną ceną. - Marihuana: regeneracja HP, - Kokaina: podwaja obrażenia z broni białej, - Heroina: zmniejsza otrzymywane obrażenia, - LSD: brak dodatkowego efektu, jedynie zmiana pogody. Z tych czterech największe bonusy daje kokaina i heroina, szczególnie pożądane przez osoby po ciemnej stronie mocy. Pamiętajmy w tym miejscu też o nasionach marihuany, które kolejno oferują zebranie gotowego produktu, po pewnym czasie jego rośnięcia. Pisząc o narkotykach, nie mogło tutaj zabraknąć systemu cornerów. Organizacje przestępcze z typem "Gang", mogą otrzymać nawet kilka takich miejsc, w których będą mogły sprzedawać swój towar. Wystarczy przejść w odpowiednie miejsce, wpisać odpowiednią komendę i oczekiwać na przyjście klienta. Po losowym czasie (dosyć krótkim oczywiście) pojawia się prosta informacja o chęci zakupu losowego narkotyku, który znajduje się w twoim ekwipunku (ilość także jest losowa). Jako sprzedający możesz się nie zgodzić lub zgodzić na daną sprzedaż, i tak w kółko. System pożarów został stworzony, aby urozmaicić grę jako LSFD. Polega na tworzeniu przez GameMastera bądź innego członka ekipy w odpowiednim miejscu obiektów ognia razem z ich HP, które zbija się za pomocą gaśnicy lub wozów strażackich w posiadaniu odpowiedniej grupy. Nie jest to jednak automatyczne, ma to swoje plusy, jak i minusy. Plusem na pewno jest fakt "losowości" pożarów. System zgłoszeń IG oraz /lspd - W ręce grup publicznych (LSCSD, LSMC, tych które mają dostęp do zgłoszeń) został oddany w pełni funkcjonalny system, dzięki któremu możecie zarządzać zgłoszeniami na 911. Po takim telefonie wszyscy pracownicy na służbie otrzymują informacje, mogą tym samym wpisać /zgloszenia i zobaczyć więcej szczegółów oraz także zaznaczyć sobie na swojej mapie miejsce skąd dzwonił zawiadamiający, jak i oznaczyć zgłoszenie jako zakończone. Lista ta resetuje się dziennie, więc nie będzie długa. LSPD posiada także komendę, która odpowiada za typowo "bazową" funkcję. Wpisując /lspd otrzymujemy opcje do sprawdzanie kartotek, pojazdów z blokadą na koło, czy nawet przeszukiwanie i dodawanie poszukiwanych osób. System kartotek jest w pełni IG, pozwala na tworzenie nowych, usuwanie ich oraz dodawanie kolejnych wpisów. ______________________________________________________________________________________________________________ https://i.imgur.com/TJWwkz6.png[/img] Gastronomia,jako że jest dosyć ważny dla serwera. Każdy gracz posiada pasek głodu, który spada z czasem (po godzinie gry). Od czasu do czasu trzeba się poświęcić, wyjść z piwnicy i pojechać coś zjeść, niestety system ten był kilka razy poprawiany, później nastąpiła jego całkowite przepisanie i wyszedł z tego dosyć sprawny i w pełni grywalny aspekt gry. Jak to wygląda? Lider biznesu gastronomicznego (lub wyznaczona osoba z uprawnieniami) może zamawiać nowe produkty a także ustalać ich cenę "detaliczną". Przy zamawianiu mamy do dyspozycji ilość sztuk a także możemy wpisać własną nazwę przedmiotu, aby powstał klimat w każdym takim przedsiębiorstwie. Możemy zamówić kebaby, pierogi, bigosy, paluszki, oraz wszelkie inne fastfoody czy bardziej wyrafinowane jedzenie. Przy zamawianiu do dyspozycji mamy tylko szablony (ilość głodu uzupełnianego i kwota). Kolejno, po przyjechaniu zamówienia ustalamy cenę specjalną komendą i tyle. Teraz kwestia klientów. Standardowo, jeśli nikogo nie ma na służbie z tego typu biznesu, to gracz wchodząc do niego może wpisać /kup i kupić sobie jedzenie od "bota". Płatność za taki luksus jest wysoka, a kasa nie trafia na konto gastronomii. Jeśli natomiast gdzieś w mieście jest otwarte tego typu przedsiębiorstwo (jest ktoś na duty) to po wpisaniu /kup pojawia się informacja o tym, że nie można kupić jedzenia od bota, razem z nazwą grupy gdzie jest to możliwe. Istnieje także opcja zamawiania przez telefon Warsztaty, także ważny aspekt rozgrywki. Każdy gracz posiadał kiedyś swój wymarzony pojazd i wie, że wizyta w warsztacie to coś normalnego. Czasem trzeba wyprostować karoserie, czasem wymienić uszczelkę pod głowicą. Warsztaty posiadają cennik (ustalany przez osoby upoważnione) i jest to cennik jedynie robocizny. Kwota ostateczna napraw jest liczona: kosz uszkodzeń + robocizna. Do tego dochodzi malowanie pojazdu, wymiana opon, osobne naprawy dla karoserii i dla silnika oraz .. tuning wizualny. Ceny takiego tuningu także są ustalane przez warsztat. System jest dosyć prosty a interfejs jasny dla każdego gracza. W warsztatach także istnieje opcja kontaktu telefonicznego. Firma logistyczna, czyli coś co musi być na serwerze, aby inne biznesy mogły normalnie funkcjonować. Grupa ta odbiera nasze paczki z magazynu i dostarcza je w jednym kawałku (lub też nie) pod same drzwi. Oprócz tego mamy system transportów, które polegają na jeżdżeniu tirem po różnych punktach na mapie i zarabianie tym samym $$$. Paczki odbierane są w konkretnym punkcie, wspólnym dla każdej firmy. Istnieje także "rezerwacja" paczki, aby nie było możliwe zabranie tego samego zlecenia przez dwie różne osoby, kto pierwszy ten lepszy! Kolej na komis samochodowy. Jest to grupa, która zajmuje się skupem używanych pojazdów a następnie ich ponowną sprzedażą. Udostępniliśmy także komendę, która ma pomóc w prowadzeniu przedsiębiorstwa (/sprzedajpojazd), która także pozwala na kontrolę swoich pracowników (poprzez logi użycia dostępne dla lidera). Całość jest dosyć prosta, taki był tego zamiar. Siłownia, czyli nie tylko miejsce nabijania siły ale także interakcji IC oraz nauki sztuk walki. Oddajemy w ręce graczy dwie możliwości nabijania siły, na ławeczce i poprzez hantle. Do tego dochodzi możliwość nauczenia się nowej sztuki walki (kilka do wyboru). W skrypcie istnieją także suplementy, czy jak ktoś woli to nazywać - odżywki. Jest ich kilka typów, każdy odpowiada za coś innego (jeden powoduje więcej siły uzyskiwanej, inny większy limit dzienny). Jeśli mowa już tutaj o limicie dziennym to wynosi on: 50 / 70 (druga liczba dzięki właśnie suplementowi). Mamy także do dyspozycji karnety jednorazowe oraz czasowe, które pozwalają np. przez calutki tydzień ćwiczyć w danej siłowni bez potrzeby kupowania za każdym razem jednorazówki. Cena jest ustalana przez osoby upoważnione, jak wszędzie. Kasyno -Miejsce gdzie można wiele zyskać, ale także wiele stracić. Skryptowo obejmuje to kilka komend, które służą krupierom do poprawnego odgrywania gier losowych. Wejście do takiego kasyna może być objęte jakimś kosztem. Ale pamiętajmy .. aby wygrać, trzeba grać Kluby, czyli miejsce imprez i konkursów. Miejsce, w którym gracze się integrują i poznają. Skrypt nie wybiega mocno od standardów, istnieje możliwość ustawienie kwoty za wejście do klubu, istnieje także opcja sprzedawania napojów alkoholowych czy śmieciowych fastfoodów. Sklep 24/7, firma taksówkarska, firma ochroniarska, stacja paliw - są to biznesy, które zostały uznane za "niedozwolone" przez zarząd. Nie chcemy wprowadzać pasywnych zarobków czy firm, które nigdy nie wypaliły. Dlatego też powstała ta lista. ______________________________________________________________________________________________________________ https://i.imgur.com/SCoK08l.png[/img] O czym warto na początku wspomnieć, to zakaz bycia jednocześnie w grupie przestępczej i w publicznej (z małymi wyjątkami, np. LSPD czy FBI i rozpracowywanie grup). Blokada ta nie dotyczy grupy SAN News, jako że została ona uznana za grupę neutralną (nie ma jednak dostępu np. do /d - czatu departamentowego). Działanie grup publicznych chyba każdy zna, nie musimy tłumaczyć czym jest LSPD czy GOV. Podstawy zostały tutaj zachowane, aby gracze nie czuli się zagubieni. W ogłoszeniu tym postaramy się przybliżyć ciekawsze systemy działające na serwerze. ______________________________________________________________________________________________________________ Informacje końcowe: Tekst: Grześ oraz Nieznany Grafika: Domczak, ekipa Prinson-RP. Discord: https://discord.gg/Fxdctks Forum: prinson-rp.eu [start będzie ogłoszony na discordzie] Start projektu: Koniec kwietnia/początek maja 2019 roku. Zapraszamy serdecznie, ekipa Prinson-RP.
×