Skocz do zawartości

Raydex

Uzytkownik forum
  • Ilość treści

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

Raydex wygrał w ostatnim dniu 11 Lipiec 2018

Raydex ma najbardziej lubianą zawartość!

O Raydex

  • Ranga

  • Urodziny 1995.06.08

Profile Information

  • Płeć
    Nie ustalone

Ostatnio na profilu byli

2 326 wyświetleń profilu
  1. Możecie zagrać na MTA: https://vc-rp.net/
  2. Raydex

    [ARCH][Zapowiedź] Foster RolePlay

    Był w ekipie, a ten regulamin to nawet nie pamiętam kto pisał.
  3. Cały tekst z pod grafiki "Nowości" to żywcem skopiowany mój news z rp+, który pisałem pare lat temu. Nawet screeny z kokainowego systemu moje. A gamemode nie nadaje się do uruchomienia serwera, to stary kod z błędami.
  4. Raydex

    Nowa aktalizacja SAMP?

    Tylko 43 tysiące osób online w tym momencie, rzeczywiście nie ma.
  5. Wersja

    Na sprzedaż najnowsza wersja mojego oprogramowania Roleplay. Co w nim nowego porównując do poprzedniego (captiva)? 1. Rozbudowany system napadów: możliwość dodawania nieograniczonej ilości lokalizacji bez ingerencji w kod napady na sejfy i kasy fiskalne (patrz punkty niżej) sejf może zostać obrabowany przy użyciu przedmiotu elektronika lub bomba - elektronika to dłuższa metoda, lecz cichsza, natomiast bomba wysadza drzwi natychmiastowo lecz powoduje automatyczne zawiadomienie policji kasa fiskalna może zostać obrabowana przy pomocy przedmiotu narzędzi lub za pomocą strzału z broni palnej możliwość dodawania nieograniczonej ilości sejfów i kas fiskalnych w danym napadzie proces rabowania można przerwać za pomocą klawisza sprintu jedną lokalizację można napaść tylko raz na kilka dni efekty wizualne (animacje) oraz dźwiękowe podczas rabowania przed rozpoczęciem napadu grupa musi spełnić wymagania, które twórca serwera ustawi przy tworzeniu lokalizacji możliwe wymagania : broń palna, mała grupa (2 osoby), duża grupa (4 osoby), narzędzia, bomba konieczność obezwładnienia aktorów przed rozpoczęciem kradzieży gotówki napad kończy się w momencie ucieczki do budynku organizacji i użyciu przedmiotu łupu policjanci przechwytując łup także mogą go użyć, co skutkuje premią dla frakcji za ujęcie sprawców 2. Dynamiczny system aktorów możliwość stawiania botów statystów, które nic nie robią możliwość podpisania bota pod napad także używani do prac dorywczych 3. System osiągnięć nagradzanie graczy gamescorem za odblokowywanie achievementów 20 osiągnięć do odblokowania na jedną postać 4. Automatyczne zakładanie biznesu w pickupie (preferowane ustawienie go w urzędzie) lider biznesu musi spełniać wymagania (500 GS, budynek, $9500, 20h na postaci) możliwość wyboru typu biznesu status ownera w założonej grupie 5. Automatyczne zakładanie organizacji przestępczej lider grupy przestępczej musi spełniać wymagania (500 GS, 2 budynki w neutralnej strefie, 5 memberów, 20h, samochód) możliwość wyboru typu zamawianych produktów (broń, amunicja, narkotyki, specjalne) 6. Maksymalnie rozbudowany system stref Całe Los Santos podzielone na strefy każda grupa (w tym biznes) może przejąć neutralną strefę poprzez wykupienie dwóch budynków w strefie organizacja przestępcza może przejąć strefę zajętą przez biznes poprzez ściąganie z nich skryptowego haraczu system gangwars - organizacja przestępcza może przejąć strefę drugiej grupy przestępczej poprzez wojnę odpowiednio zlimitowane i zabezpieczone wojny grup mających mniej niż tydzień nie można zaatakować progresja organizacji - każda nowo przejęta strefa przez grupę przestępczą odblokowuje nowe produkty do zamawiania, początkowo organizacja startuje tylko z jednym produktem system działa też w drugą stronę - tracąc strefy grupa traci też dostęp do niektórych produktów komenda /area działająca dla każdego - umożliwia podgląd strefy na radarze, wyświetla informację o metrażu i właścicielach opcje specjalne dla właścicieli w komendzie /area 7. Automatyczny system stawiania drzwi gracz w dowolnym momencie rozgrywki może użyć komendy /drzwi, która wyświetli informacje o cenach za drzwi w danej strefie system wykrywa czy gracz stoi przy ścianie budynku wszystko odbywa się bez ingerencji administracji aby utworzyć drzwi wystarczy podać chciany metraż, system wyceni budynek, a następnie go utworzy przyjemny dla użytkownika system ustalania metrażu w drzwiach 8. System HP po stronie serwera pasek HP ma różne kolory w zależności od stanu punktów życia (zielony przy dużej ilości, pomarańczowy przy średniej i czerwony przy niskiej) OnPlayerDeath nie jest wykonywane w związku z czym postać po otrzymaniu BW nie znika na chwilę, a postać płynnie upada na ziemię podczas BW w samochodzie otrzymywana jest animacja nieprzytomności za kierownicą, postać nie jest wyrzucana z pojazdu 9. Interakcja z otoczeniem za pomocą klawisza Y interakcja z pojazdami (otwieranie maski/bagażnika itp) mocno rozbudowana interakcja z graczem stojącym przed nami (przywitanie, sprawdzenie obrażeń, wysłanie vcard, oraz opcje grupowe gdy jesteśmy na /duty, np. zabieranie przedmiotów/przeszukiwanie, skucie, lub nadanie CK dla lidera) korzystanie z obiektów (przystanki, bankomaty) 10. System granatów dla frakcji porządkowych granat oślepiający - efekt białego ekranu stopniowo zanikającego na parę sekund, animacja duszenia się na ten sam czas granat hukowy - wymusza animację granat dymny - tworzy dym w budynku możliwość wyboru dystansu rzutu - krótki lub daleki 11. Autopayday wypłaty rozdawane automatycznie po nabiciu służby podstawowa kwota wypłaty dla każdego biznesu + bonusy dla najlepszych według rankingu bazującemu na aktywności możliwość nabicia służby kilka razy dziennie (z tym, że każdy kolejny payday jest niższy o 30%) 12. Mniejsze: sesje logowań z zapisem IP strzałkowy system obiektów znany z h-rp/net4game (można też wybrać podstawowy, sampowy) multiweaping - można nosić aż 3 rodzaje bronie na raz (na scrollu) - broń długa, krótką i białą komenda /zabierz dla organizacji przestępczych i policji (org. przestępcza może okradać tylko w swoich strefach) system ownera grupy umożliwiający np. odpisywanie budynków biznesowych broń niszczy się w zależności od wystrzelanej amunicji co reguluje rynek podczas sprzedaży broni w szczegółach oferty wyświetla się jej stan oferty zrobione w GUI, zabezpieczono aby nie można było używać ich na jadących kierowcach/biegnących graczach san news zrobione jako biznes, gracz ma możliwość wyboru słuchanej radiostacji system busów zrobiony na obiekty przystanków, wybór przystanku z lotu ptaka przystanki autobusowe automatycznie otrzymują 3dtext przejrzyste textdrawy + sporo innych rzeczy o których teraz nie pamiętam Gamemode jest gotowy do uruchomienia serwera gry. Kupujący otrzymuje pełny kod źródłowy, paczkę includów do kompilacji oraz bazę danych i pluginy. Gratis dorzucam pliki forum (z panelami gracza/admina).

    250,00 zł

  6. Raydex

    [SPRZEDAM] Gamemode Roleplay

    Brak sensownych ofert zakupu na wyłączność, cena spada do 230zł z możliwością zakupu przez kilka osób. Chyba, że jeszcze się ktoś zgłosi.
  7. Raydex

    [SPRZEDAM] Gamemode Roleplay

    Na sprzedaż mój nowy skrypt roleplay. Oferta na wyłączność. Co w nim nowego porównując do poprzedniego? 1. Rozbudowany system napadów: możliwość dodawania nieograniczonej ilości lokalizacji bez ingerencji w kod napady na sejfy i kasy fiskalne (patrz punkty niżej) sejf może zostać obrabowany przy użyciu przedmiotu elektronika lub bomba - elektronika to dłuższa metoda, lecz cichsza, natomiast bomba wysadza drzwi natychmiastowo lecz powoduje automatyczne zawiadomienie policji kasa fiskalna może zostać obrabowana przy pomocy przedmiotu narzędzi lub za pomocą strzału z broni palnej możliwość dodawania nieograniczonej ilości sejfów i kas fiskalnych w danym napadzie proces rabowania można przerwać za pomocą klawisza sprintu jedną lokalizację można napaść tylko raz na kilka dni efekty wizualne (animacje) oraz dźwiękowe podczas rabowania przed rozpoczęciem napadu grupa musi spełnić wymagania, które twórca serwera ustawi przy tworzeniu lokalizacji możliwe wymagania : broń palna, mała grupa (2 osoby), duża grupa (4 osoby), narzędzia, bomba konieczność obezwładnienia aktorów przed rozpoczęciem kradzieży gotówki napad kończy się w momencie ucieczki do budynku organizacji i użyciu przedmiotu łupu policjanci przechwytując łup także mogą go użyć, co skutkuje premią dla frakcji za ujęcie sprawców 2. Dynamiczny system aktorów możliwość stawiania botów statystów, które nic nie robią możliwość podpisania bota pod napad także używani do prac dorywczych 3. System osiągnięć nagradzanie graczy gamescorem za odblokowywanie achievementów 20 osiągnięć do odblokowania na jedną postać 4. Automatyczne zakładanie biznesu w pickupie (preferowane ustawienie go w urzędzie) lider biznesu musi spełniać wymagania (500 GS, budynek, $9500, 20h na postaci) możliwość wyboru typu biznesu status ownera w założonej grupie 5. Automatyczne zakładanie organizacji przestępczej lider grupy przestępczej musi spełniać wymagania (500 GS, 2 budynki w neutralnej strefie, 5 memberów, 20h, samochód) możliwość wyboru typu zamawianych produktów (broń, amunicja, narkotyki, specjalne) 6. Maksymalnie rozbudowany system stref Całe Los Santos podzielone na strefy każda grupa (w tym biznes) może przejąć neutralną strefę poprzez wykupienie dwóch budynków w strefie organizacja przestępcza może przejąć strefę zajętą przez biznes poprzez ściąganie z nich skryptowego haraczu system gangwars - organizacja przestępcza może przejąć strefę drugiej grupy przestępczej poprzez wojnę odpowiednio zlimitowane i zabezpieczone wojny grup mających mniej niż tydzień nie można zaatakować progresja organizacji - każda nowo przejęta strefa przez grupę przestępczą odblokowuje nowe produkty do zamawiania, początkowo organizacja startuje tylko z jednym produktem system działa też w drugą stronę - tracąc strefy grupa traci też dostęp do niektórych produktów komenda /area działająca dla każdego - umożliwia podgląd strefy na radarze, wyświetla informację o metrażu i właścicielach opcje specjalne dla właścicieli w komendzie /area 7. Automatyczny system stawiania drzwi gracz w dowolnym momencie rozgrywki może użyć komendy /drzwi, która wyświetli informacje o cenach za drzwi w danej strefie system wykrywa czy gracz stoi przy ścianie budynku wszystko odbywa się bez ingerencji administracji aby utworzyć drzwi wystarczy podać chciany metraż, system wyceni budynek, a następnie go utworzy przyjemny dla użytkownika system ustalania metrażu w drzwiach 8. System HP po stronie serwera pasek HP ma różne kolory w zależności od stanu punktów życia (zielony przy dużej ilości, pomarańczowy przy średniej i czerwony przy niskiej) OnPlayerDeath nie jest wykonywane w związku z czym postać po otrzymaniu BW nie znika na chwilę, a postać płynnie upada na ziemię podczas BW w samochodzie otrzymywana jest animacja nieprzytomności za kierownicą, postać nie jest wyrzucana z pojazdu 9. Interakcja z otoczeniem za pomocą klawisza Y interakcja z pojazdami (otwieranie maski/bagażnika itp) mocno rozbudowana interakcja z graczem stojącym przed nami (przywitanie, sprawdzenie obrażeń, wysłanie vcard, oraz opcje grupowe gdy jesteśmy na /duty, np. zabieranie przedmiotów/przeszukiwanie, skucie, lub nadanie CK dla lidera) korzystanie z obiektów (przystanki, bankomaty) 10. System granatów dla frakcji porządkowych granat oślepiający - efekt białego ekranu stopniowo zanikającego na parę sekund, animacja duszenia się na ten sam czas granat hukowy - wymusza animację granat dymny - tworzy dym w budynku możliwość wyboru dystansu rzutu - krótki lub daleki 11. Autopayday wypłaty rozdawane automatycznie po nabiciu służby podstawowa kwota wypłaty dla każdego biznesu + bonusy dla najlepszych według rankingu bazującemu na aktywności możliwość nabicia służby kilka razy dziennie (z tym, że każdy kolejny payday jest niższy o 30%) 12. Mniejsze: sesje logowań z zapisem IP strzałkowy system obiektów znany z h-rp/net4game (można też wybrać podstawowy, sampowy) multiweaping - można nosić aż 3 rodzaje bronie na raz (na scrollu) - broń długa, krótką i białą komenda /zabierz dla organizacji przestępczych i policji (org. przestępcza może okradać tylko w swoich strefach) system ownera grupy umożliwiający np. odpisywanie budynków biznesowych broń niszczy się w zależności od wystrzelanej amunicji co reguluje rynek podczas sprzedaży broni w szczegółach oferty wyświetla się jej stan oferty zrobione w GUI, zabezpieczono aby nie można było używać ich na jadących kierowcach/biegnących graczach san news zrobione jako biznes, gracz ma możliwość wyboru słuchanej radiostacji system busów zrobiony na obiekty przystanków, wybór przystanku z lotu ptaka przystanki autobusowe automatycznie otrzymują 3dtext przejrzyste textdrawy + sporo innych rzeczy o których teraz nie pamiętam Możliwość testów, cena: 400zł na wyłączność. Jeśli skrypt się nie sprzeda w najbliższym czasie, zostanie wystawiony taniej w dziale downloads, lecz już nie na wyłączność. Dorzucam panele pod IPB 3.4.9 wraz ze stylem forum. Kontakt przez PW lub skype: krzysrayd
  8. Raydex

    [ARCH]game4us.pl

    Ignoruj przygłupa .
  9. Raydex

    game4us - this is the game for us

    Nie kompromituj sie XD.
  10. Raydex

    [ARCH]game4us.pl

    Swoją drogą tragicznie one wyglądają, strasznie zwężone. /astrefa corner 0/1, serio? Takie rzeczy robi sie na bitach.
  11. Raydex

    GTA:United - ktoś próbował?

    Próbowaliśmy. Co z nią nie tak? Brak supportu dla modów (nawet customa nie wgrasz) Modyfikacje trzeba pobrać, a nie ma wbudowanego downloadera co zniechęca ludzi Multiplayer obsługuje przestarzałą wersje sampa (0.3e) Dodatkowo sporo osób miało problem z instalacją całości Brak wystarczającego zainteresowania Obiekty mają inne ID niż w GTA SA co utrudniało robote dla prymitywnych budowniczych intków Brak aktualizacji dla multiplayera i jakiegokolwiek zainteresowania twórców, odpuścili sobie na rzecz moda Criminal Russia gdzie mają większe zainteresowanie Pogody z SA średnio pasują do VC
  12. Raydex

    Captiva Roleplay

    Mało mnie interesuje co zrobi z tym ktoś po kupnie. Jeśli ktoś wyda 150zł po to żeby udostępnić innym to jest idiotą lub ma za dużo kasy.
×