Skocz do zawartości

Admin

Administrator
  • Ilość treści

    728
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    76

Admin wygrał w ostatnim dniu 27 Czerwiec

Admin ma najbardziej lubianą zawartość!

O Admin

  • Ranga

Profile Information

  • Miejscowośc
    Rzeszów
  • Płeć
    Nie ustalone

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Kolory jak z ViceCity 😄 A odnośnie liczników- czy to jest konieczne? Czy nie może chociaż jeden twórca poświęcić więcej uwagi na chociażby różnorodne prace dorywcze? Popatrz realnie- chcesz mieć serwer ścigantów czy serwer RolePlay, gdzie każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie (i nie mam na myśli stworzenie rozwoziciela pizzy i sklonowanie tej pracy dorywczej na: rozwoziciela śmieci, gazet, ulotek, paczek i innych; a stworzenie unikatowych miejsc pracy dla graczy, gdzie będą musieli wykazać się nie tylko zaangażowaniem a pomysłowością).
  2. Wszędzie występuje błazenada zarówno na n4g, elesce tak i tutaj. To normalne, że trafiają się półgłówki, które nie powinny wcale grać w tę grę. Prawda jest taka, że BLRP ma już swoje lata i jest serio typowym oldschool, na którym warto pograć. Monetyzacja gry jest normalną rzeczą- twórcy dorośli i chcą zarabiać na swojej marce. Do póki ktoś kupuje (bo jest na to popyt) to nie widzę żadnych zastrzeżeń- i to jest dobre, bo kiedy twórca zarabia dobry pieniądz i widzi, że można zarobić jeszcze więcej; podnosi standardy i rozwija swój biznes. Tak to w realu wygląda.
  3. Admin

    Szlakiem Jedi

    Zagląda zagląda 😄
  4. Admin

    Szukam kogoś kto napiszę AC.

    Może @Rogatek
  5. Admin

    LS-STORIES.PL

    No blurek, jest moc
  6. Co jak co ale mówi to Tobie coś? np. 3,4,1337,1338
  7. Admin

    Luźne, Medium, Hard Roleplay

    devGaming, LSRP i N4G to serwery RolePlay a Mrucznik to serwer 4fun, który nie powinien mieć w nazwie nic z RolePlay. dev trzyma poziom, eleska idzie w kierunku n4g czyli pełnej komercji, ale nadal są to serwery RolePlay, gdzie rozgrywka jest na równi poziomie, a jeśli znajdzie się dzban to go tłuką.
  8. Admin

    Luźne, Medium, Hard Roleplay

    Mrucznik RolePlay (nazywany przez Ciebie z luźnym erpe) to nie jest serwer RolePlay z zasady tylko z nazwy. Dla przykładu: nie można kwalifikować MetaGamingu na trzy różne wersje (easy, medium i hard). Bo wg Twojej teorii na np. easy erpeku można komuś napisać na /w (czacie OOC) "weź przyjedź po mnie na stacje"- a petent przyjedzie i nikt z tego nic nie zrobi. RolePlay to RolePlay. Na jednym serwerze jest wysoki poziom rozgrywki (i nie chodzi tutaj o samo przestrzeganie zasad a o sposób rozgrywania akcji- dialogi i interakcje są na wysokim poziomie), a na drugim totalne dno (krótkie wypowiedzi, totalny haos). Jedyny podział jaki mógłbym wyróżnić to: Serwer RolePlay i pseudo RolePlay.
  9. Admin

    Luźne, Medium, Hard Roleplay

    Niestety ale w istocie RolePlay nie występuje podział na lekki, średni i wysoki- musielibyśmy wtedy podzielić również graczy, gdzie gracz z "luźnego" wchodząc na "hard" byłby postrzegany jako typowy patus. Z resztą jak miałby wyglądać NORMALNY RolePlay? A jak HardRolePlay? Na normalnym mielibyśmy możliwość koszenia lamp a na hardzie trzeba się zatrzymywać na światłach? 😂 Jeśli ktoś omawia swój poziom jako luźny to znaczy, że nie jest to serwer RolePlay a zwykły 4fun. Inaczej sprawa ma się w przypadku serwerów Truck, gdzie gracze sami z siebie napisali scenariusz- w tym przypadku jazda ciężaróweczkami bez dodatków, których na typowym erpeku nie może zabraknąć. Jest to swoiste RolePlay o ile zachowane są jego zasady.
  10. To samo jest z dzisiejszym postępem cywilizacyjnym; nie przykładamy uwagi do ważnych rzeczy, zbywamy je w pewnym stopniu lub kwestionujemy je. Tak jest w przypadku teraźniejszego roleplay. Ale powiem Wam w (dla każdego znanej) tajemnicy, że gorszym sortem łatwiej manipulować a w dodatku trafnym powiedzeniem może być "jak se pościelisz tak się wyśpisz". Poprzez powyższy cytat mam na myśli twórców, którzy otwierając rozgrywkę dla graczy sami narzucają poziom. Wbrew powszechnie przyjętemu standardowi, który z każdym serwerem schodzi co raz niżej (którego Administratorzy to potomkowie kolejnych "upadających erpekowo" serwerów) nie trzeba iść za stadem i wyjść z czymś innym. Gracze tak samo jak nie lubią zmian w obecnie wyobcowanej e-przestrzeni tak samo uwielbiają zmiany w innych projektach. I nie powiem głupoty, że gdyby ktoś tylko (już) na starcie postawił jasne warunki rozgrywki, których łamanie grozi krytycznym banem to większość graczy przystałaby na te warunki jak na każdym innym serwerze, zaś twierdzenie że to tylko gra- to tak jak z grą w karty- każdy rodzaj gry ma swoje zasady, których trzeba przestrzegać. Nie prawdą jest (jak wielu uważa), że niemożliwym jest utworzenie serwera idealnego- prawdą natomiast jest to, że nie utworzysz serwera idealnego z ekipą, która uwielbia władze i odpierdalanie- to spotykamy na każdym możliwym serwerze, na którym każdy z Moderatorów czy Administratorów to zaplecze kilkudziesięciu stale grających graczy a ich dyskwalifikacja (z rangi) obcięłaby tą liczbę graczy o tyle o ile przybyło z mianowaniem ich na konkretne stanowisko. Prawdą jest, że nie stworzymy serwera idealnego, gdy będziemy słuchać graczy- bo jak wszyscy pamiętamy z lekcji historii taki rodzaj ustroju niesie ze sobą jedynie spuściznę i nic więcej. Co więcej- aby stworzyć idealny serwer (to jako Administrator) trzeba wejść na ten serwer samemu i pograć dłużej niż godzinę- bo tylko wtedy zobaczysz to co widzi zwykły szary gracz, ajć- to czego nie widzi a powinien (i nie, nie mam tutaj na myśli systemu gangów, firm, sikania, jedzenia, craftingu, pojazdów, nieruchomości- ale o tym kiedyś napiszę).
  11. Admin

    Foxy-Roleplay

    Twórz serwer z poziomu gracza. Załóż konto u siebie jako zwykły typowy Mirek z podwórka i wejdź na serwer. Postaraj się grać jak najdłużej- zapisuj sobie to co może się przydać dla nowego gracza a potem to dodaj (mowa o np. bliskim urzędzie, prostych i czytelnych informacjach, unikaj opowiadania, narzuć jasne i stanowcze reguły, prace dorywcze dla graczy- nie trzy, nie cztery- a dwadzieścia cztery). Nie czekaj na to, aby ktoś Wam rzucał pomysłami, bo to błąd- zaufaj nam, nie chcemy Twojej porażki a wręcz przeciwnie.
  12. Tak całkiem serio- tylko właściciel serwera może umieścić reklamę. 24h na poinformowanie go o tym, aby sam to zrobił w przeciwnym razie usunę topic bez możliwości copy/paste
  13. Admin

    Foxy-Roleplay

    GF'a się nie powinno z niczym łączyć a jedynie zoptymalizować kod, aby rozgrywka była stabilniejsza. Wtedy mamy przepis na udany sukces 😄
  14. Admin

    LS-STORIES.PL

    Jest takie powiedzenie: starych drzew się nie przesadza. To także ma swoje odbicie tutaj u nas- w sampowskim/mta rolepleju. Gracz na wejściu musi dostać wiadro zimnej wody z tym co go czeka, co może, co powinien. Gracze z czasem przystają na to co jest a im ich więcej im dłużej w tym siedzą, tym ciężej jest od konkretnej idei odejść. Przykład? Koronery(?)- a po co to graczom? Dla mnie to sztuczne pompowanie rozgrywki, bo skoro można dać możliwość wytwarzania dóbr graczom (+ doświadczenie = jakość/efekt) i zwiększyć w ten sposób rywalizację pomiędzy różnymi grupami (np. przestępczymi) to dlaczego tego nie wykorzystać? Gracze stwierdzą, że nie chce im się wytwarzać np. takich narkotyków- no to do cholery co im się ma chcieć? Strzelać i krzyczeć na policję? Kolejnym są właśnie wspomniani opiekunowie- bo tak jak napisał Firana powyżej- nie wystarczy tylko wprowadzić zmian trzeba wyedukować gracza poprzez źródło, którego autor winien być autorytetem dla gracza (mam na myśli właściciela serwera, który opisze problem, skutki i rozwiązanie oraz plusy wprowadzenia zmiany). Zmiany od zawsze kojarzyły się z czymś "be" a to własnie poprzez złą politykę i stado ludzi, którzy wprowadzeni w pajęczynę informacji głosili swoje teorie spiskowe względem owych zmian.
×