Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 2019.02.18 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
    Jochym

    iRolePlay.eu

    Hej! Chcielibyśmy w tym newsie przedstawić wam informacje odnośnie beta testów naszego projektu oraz przedstawić następne smaczki dotyczące aktualizacji wprowadzonych do naszego skryptu gry. Dostajemy bardzo wiele pytań odnośnie beta testów, a więc chcielibyśmy wam trochę przybliżyć kiedy może to nastąpić byście spali spokojnie oraz kto może brać udział w beta testach. Beta testy odbędą się gdy uzbieramy zadowalającą liczbę aktywnych osób na naszym forum oraz discord, dlaczego tak a nie inaczej? Każdy chciałby wejść na serwer i sprawdzić czy występują w naszym kodzie jakieś błędy i przyczynić się do utworzenia stabilnego grywalnego w pełni rozwiniętego serwera na naszej polskiej scenie RP! Kto będzie mógł dołączyć w dniu beta testów? Osoby które dziennie zaglądają na nasze forum oraz discord przez co są w pełni doinformowane i biorą czynny udział w rozwoju serwisu! Pewnie powiecie każdemu aktywnemu użytkownikowi nie zależy na wyszukiwaniu błędów! Tak, liczymy się z tym i powstanie odpowiedni temat odnośnie zgłoszeń. Osoby które będą posiadać rangę postaci Beta tester będą mogły dołączyć do gry oraz dostaną odpowiednio nagrodzone, huh! Aktualizacja skryptu ciąg dalszy? Myślałeś że nie będziemy już mieli co przedstawić? Myliłeś się, mamy jeszcze dla was wiele smaczków, które będziemy wrzucać co jakiś czas by trochę was potrzymać w napięciu! Chcielibyście pewnie widzieć coś tym razem dla organizacji porządkowych, tak? Kartoteka dla organizacji porządkowych każdego cywila, pozwala naszym jednostkom na zbieranie danych o każdej osobie karanej lub niekaranej na terenie Los Santos. Tylko tyle? Osoba pracująca w jednostkach porządkowych ma opcję wyświetlenia wykroczeń drogowych, wpisów karnych, zarejestrowanych pojazdów, wystawić list gończy oraz odebrać nam prawo jazdy! Mobile Data Computer jest połączony z tą kartoteką? Oczywiście jest połączony co daje nam możliwość pisania ładnych artykułów na temat naszych przestępców lub komu wygodniej możemy prześwietlić naszą osobę w panelu gracza! Fotoradary czy miernik prędkości? Dlaczego nie to i to? Dobrze wiemy że zawsze występowały spory między cywilami, nikt nie umie przyznać się do błędu! Wprowadzamy dla naszych organizacji porządkowych przedmiot "Miernik prędkości" (suszarkę), by mogli swobodnie zmierzyć waszą prędkość z którą się poruszacie po drogach publicznych. Na początku jak już wspomniałem o fotoradarach to również opiszę wam tą opcję, pewnie już się zastanawiacie ile będzie tych fotoradarów? Już wam mówię, organizacja porządkowa będzie musiała sobie zarobić na owy fotoradar by pojawił się on na drodze na której przekraczana jest nagminnie prędkość, gdy go już zakupią to będą musieć go odpowiednio skonfigurować, maksymalna prędkość na danym odcinku, wysokość mandatu oraz przeprowadzać co jakiś czas konserwację danego fotoradaru. Jak będzie naliczany dany mandat? Mandaty z fotoradarów będą się naliczać nam jako dług, który będziemy musieli spłacić, by móc swobodnie wypłacać pieniądze z konta bankowego. Żargon policyjny dla pojazdów nieoznakowanych tzw. cywilnych, co to takiego? Koguty policyjne (bomby) nic prostego musimy posiadać przy sobie przedmiot kogut i używamy go będąc w pojeździe by pojawił się on na karoserii pojazdu. Zgłoszenia 911(Centrala) pewnie jesteś ciekawy jak wygląda baza zgłoszeń org. porządkowych i jakie mają opcje? W bazie danych Centrali znajduje się Imię nazwisko oraz numer telefonu, nie zawsze pokazują się dane osoby wszystko zależy od tego czy posiadamy zarejestrowaną kartę SIM na nasze dane personalne, treść zgłoszenia oraz status. Osoba porządkowa w bazie danych Centrali może odebrać zgłoszenie oraz je zakończyć lub wystawić list gończy za osobą, która wysłała zgłoszenie gdy będzie ono fałszywe. Lasery do broni palnej? Nic innego jak doczepiony obiekt laseru do broni, pomyśl sam jaki nadaje klimat oraz efekt przy akcji antyterrorystów gdy odbijają porwanych z dziupli gangsterów. Ty możesz wykorzystać go również będąc w jednostkach specjalnych! Zastanawialiście się jak mogły by wyglądać pościgi bez namierzania GPS? Jednak każdy członek organizacji porządkowej używa aktywowanego nadajnika GPS w swoim służbowym samochodzie, tak? Pościgi za naszymi królami szos nie należały by do łatwych bez właśnie tego urządzania wbudowanego do każdego samochodu służbowego! Kajdanki dla organizacji porządkowych, każdy raczej zna ten system, lecz warto o nim przypomnieć byście nie myśleli że tak ważnej rzeczy może u nas zabraknąć dodam również że do daty beta testów dodamy obiekt kajdanek, który będzie pojawiał się na dłoniach naszego zatrzymanego a następną zagadką która dla was przygotowaliśmy to zauważ co znajduje się jeszcze w tle zaprezentowanego systemu! Jak myślisz wypadanie broni z dłoni naszego przeciwnika jest możliwe? Tak u nas jest jak najbardziej możliwe, każdy człowiek gdy zostanie trafiony w rękę odruchowo upuści broń palną na ziemię, nasz system jest na tyle dopracowany by dać wam tego typu możliwości InGame. Pewnie zapytasz co jeden strzał i przeciwnik upuści broń? Nie, gdy posiadamy mniej niż 45% zdrowia nasz przeciwnik upuszcza broń z ręki oczywiście gdy w nią trafimy. By organizacje przestępcze nie były poszkodowane dodamy też coś dla półświatka przestępczego, wytrychy które dają nam możliwość zwędzenia samochodu innego cywila Los Santos. Chcesz zarobić na kradzieży furek innych graczy, nic prostego trzeba tylko zamówić wytrych, podejść do fury i mieć szczęście by ta gablota nie posiadała zabezpieczeń typu, alarm czy immobilizer albo inne bajery. Oglądałeś kiedyś wyścigi z udziałem torowisk po których poruszają się pociągi? Wyobraź sobie że Carl Johnson zwany CJ'em największy gangster z stanu San Andreas znalazł sobie legalną robotę w pierdolonym Los Santos i nawet nie narzeka na zarobki bo stara się robić nadgodziny i pomagać swoim byłym czarnuchom którzy uciekają przez glinami. Przekonaj się czy pomoże on i Tobie, gdy będą Cię ścigać panowie z służb porządkowych. Wersja 0.3DL oferuje możliwość wgrywania nowych modeli przez co nasza stara gra jaką jest GTA: San Andreas nabiera dużo lepszych kolorów a co z tym idzie bardzo wiele możliwości! Możemy dodać na serwer nowe budynki czy też skiny, lecz zależy nam by modele oraz skiny pasowały do uniwersum GTA San Andreas. Masz jakieś propozycje odnośnie modeli lub skina, którego chciałbyś używać albo model który chciałbyś zobaczyć grając u nas? Odwiedź ten dział: Dodatki na serwer. Poniżej przedstawiamy wam obecne skiny które zostały wgrane na nasz serwer gry: Zarejestruj się już teraz a na pewno nie pożałujesz! Chcesz stworzyć miejsce o którym zawsze marzyłeś? Jesteśmy tutaj dla Ciebie to właśnie Ty tworzysz ten serwis i czekamy na Ciebie. Masz propozycje przedstaw nam je i wprowadzimy je do życia, stwórzmy jeden z najbardziej rozwiniętych serwisów RolePlay na naszej polskiej scenie! Następna aktualizacja pojawi się znów na dniach pokaż nam swoją aktywność!
  2. 1 punkt
    Szlakiem Jedi

    Szlakiem Jedi

    Hej, bert z tej strony. Gracze z dłuższym stażem mogą mnie znać jako moderatora, gamemastera, a potem jednego z głównych administratorów serwera h-rp/net4game w czasach, gdy rozgrywka była tam w mniejszym stopniu zautomatyzowana. Dziś chcę Wam przedstawić pewną alternatywę, rozgrywkę RP na wysokim poziomie, ale… w innej galaktyce. Szlakiem Jedi to istniejąca od ponad trzech lat społeczność RP, prowadząca rozgrywkę w uniwersum Gwiezdnych Wojen za pomocą specjalnie zmodyfikowanej do tego celu gry Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy. Gra na Szlaku przypomina nieco tę w GTA i Gothicu, ale wzbogacona jest o autorski system RPG, o który opiera się rozwój wszystkich postaci. Każdy członek społeczności zakłada jedną postać, która zaczyna podążać tytułowym szlakiem, stawiając swe pierwsze kroki jako adept Zakonu Jedi. W trakcie gry postać stopniowo się rozwija, uczestniczy w misjach, których scenariusze często nadawałyby się do zekranizowania jako kolejne epizody gwiezdnej sagi, w różnorodnych eventach organizowanych na podstawie bieżących wydarzeń IC, uczy się władać Mocą i mieczem świetlnym. Uczy się też gracz, bowiem nasza autorska modyfikacja Jedi Academy oferuje zaawansowany system szermierki, 9 stylów walki mieczem świetlnym (w tym także dwoma mieczami lub mieczem podwójnym), manualne parowanie ciosów przeciwnika, odbijanie laserowych pocisków i wiele, wiele więcej. Do rozpoczęcia gry na Szlaku Jedi nie jest potrzebna duża wiedza na temat uniwersum Gwiezdnych Wojen. Fakt, warto byłoby widzieć wcześniej filmy i lubić gwiezdną sagę, ale brak wiedzy może okazać się nawet atutem! Każda nowa postać będzie przecież początkującym adeptem Jedi, więc wiedzę o rozszerzonym uniwersum Star Wars zdobędziesz w toku jej rozwoju. Nie wymagamy też znajomości gry Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy. No dobra, ale jak wygląda sama rozgrywka? Tworząc postać stajesz się częścią większej społeczności. Każdy adept, padawan, czy rycerz Jedi miał różne motywy wstąpienia do Zakonu, każdy jest inny, ale wszystkich łączy wspólne miejsce w galaktyce i cel. Gra rozpoczyna się zazwyczaj w aktualnej bazie naszej grupki Jedi. Z góry zaplanowane są jedynie cotygodniowe treningi grup adeptów. Poza treningami… dzieje się już wszystko. Spontaniczne treningi szermierki, śledztwa, interakcje z miejscową ludnością (postaci poboczne grane są przez mistrzów gry i/lub osoby przez mistrzów wskazane). Wszyscy wspólnie tworzą ten magiczny, żyjący świat. W przeciwieństwie do RP w GTA, prowadzenie postaci jest tu jak pisanie dobrej ksiązki. Trudne wybory, angażujące interakcje między postaciami, poczucie posiadania wpływu na wszystko i wszystkich. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania dotyczące rozgrywki, organizacji, czy spraw technicznych związanych z Jedi Academy. Wszystkich zainteresowanych zapraszam serdecznie na: forum.szlakiem-jedi.pl
  3. 1 punkt
    Admin

    Szlakiem Jedi

    Zagląda zagląda 😄
  4. 1 punkt
    Falafell

    Szlakiem Jedi

    Co prawda mało tu ruchu ostatnimi czasy, ale kto wie, może ktoś zagląda i szuka jakiejś alternatywy dla wszechobecnego GTA i szukałby czegoś bardziej fabularnego, niż konwencja nieco "Sim City", jaką nazwałbym GTA. Jeśli tak, śmiało i serdecznie zapraszam. Gram już prawie pół roku i mowy nie ma, by mi się prędko znudziło. Moja postać jest uczestnikiem prawdziwej, cholernej sagi na kilkanaście tomów już od pierwszych kilku dni gry. Zdążyłem swoim Adeptem Fellem Mohrganem podsunąć pomysł, która postać będzie jedyną mającą szansę na przebicie się przez załogę niezniszczalnego, niepokonanego "Światostatku". Udało mi się zapracować Fellem na miejsce przy stole obradowym w wielkiej naradzie z najwyższym dowództwem systemu Odik w sprawie finału oblężenia na naszym terenie po kilku latach kampanii. Po 5 latach Szlaki zakończyły kampanię inwazji na Głębokie Jądro. W wielkiej bitwie nad Odikiem II wszystkie siły Yuuzhan Vong zostały pokonane. Plan Mistrzyni Elii Vile, wspierany przez Rycerza Siada Avidhala, Padawankę Alorę Valo, co nieco mojego Adepta Fella Mohrgana pomimo ciężkich strat pozwolił na sukces w wielkim, epickim finale. Wchodzimy obecnie w nowe czasy. Musimy odbudować gruzy tego, co zniszczyła zatrzymana ostatecznie plaga. Musimy zdobyć dla naszych Jedi fundusze do przeżycia, musimy zakończyć kryzysy na planecie Prakith, na której Jedi spędzili wiele lat, aby móc zakończyć ten rozdział i szukać sobie nowego miejsca na świecie, liżąc rany po stracie wielu przyjaciół w ostatecznej bitwie. Zebranie sił zdolnych zatrzymać inwazję kosztowało nas wiele układów i trudności, które zaczynają się niebezpiecznie zazębiać. Już tydzień po zakończeniu wojny wybuchł konflikt polityczny między Jedi, Sojuszem Galaktycznym a Zjednoczonymi Klanami Bothan. Głębokie Jądro zostało ocalone, ale ledwo mamy grunt pod nogami. Sam naprawdę nie mogę się doczekać, co czeka szlakową fabułę dalej. Kampania Yuuzhan była rewelacyjna. Kanoniczni Yuuzhanie zbierali sobie najróżniejsze opinie, słusznie. Było tam wiele rewelacyjnych i genialnych pomysłów, a wiele nieudanych, wiele niedokończonych. Szlakowa fabuła wzięła z tego wszystko, co najlepsze. Yuuzhanie byli prawdziwym przeciwnikiem z innego świata, wychodzącym poza wszelkie normy, wymagającym poznawania od podstaw działania biologii ich broni. W kanonie w historii Vongów brakowało przede wszystkim Mocy, fundamentu Star Wars, a szlakowa historia nadrobiła to, odzyskała. Wszystko było opowiedziane w formie "prawdy stojącej za wojną". Nasi Jedi poznawali historie tajemnic wojny, ukrytej prawdy, prób odzyskania Mocy przez Vongów. Wszystkie dziwne, dziurawe wątki w kanonie zostały wykorzystane jako zasłona dymna stojąca za rewelacyjną prawdą. Wszystkie dziwne wątki na temat Mocy z kanonu w szlakowej historii osiągnęły wyjątkowy poziom mistycyzmu, okazało się stać za nimi coś rewelacyjnego, a wszystko, co było świetne, zostało wyciągnięte do maksimum. Ogromnie nie mogę się doczekać, co czeka nas w następnych miesiącach Poznajemy korzenie galaktyki, sięgamy czasów Rakatan, sięgamy czasów, w których nie istniała jeszcze technologia hipernapędów. Zaczyna się rewelacyjnie Zapraszam, nie rozczarowałem się, po pół roku RP zdecydowanie chcę tylko więcej i więcej! Pod tym linkie - https://forum.szlakiem-jedi.pl/podania-f179/rekrutacja-skladanie-podan-t2080.html - jak złożyć podanie
  5. 1 punkt
    Cześć! Witam was po świętach w nowym artykule. Mam nadzieję, że każdy z was już odłożył na bok makowce i inne słodkości, którymi upychaliśmy się przez dwa dni! Dziś za oknem ponura pogoda, śniegu brak, a za to mamy nadmiar deszczu i silnego wiatru. Córeczka z żoną postanowiły udać się na małą drzemkę więc postanowiłem coś wyskrobać dla was, moi drodzy. Dziś odpowiemy sobie na pytanie, które zawarłem w tytule tego wpisu czyli: '"Nie za dużo tego wszystkiego?" - do czego to się odnosi? O tym przeczytacie już na dole! Miłego czytania. Słowem wstępu chcę was drodzy gracze polskiej sceny Role Play zapytać - czy aby nie za dużo tego wszystkiego? Dziś przeglądając portal jednego z projektów RP zauważyłem istną tęczę, wśród osób zalogowanych na portalu - kolorystyka skakała od automatycznej czerni czyli zwyczajnego usera, przed żółtych z wykupionym kontem premium, do tego kolory takie jak: fioletowy, czerwony, niebieski, pomarańczowy, zielony etc, etc. Na usta, aż ciśnie się pytanie: "Na cholerę?!". Te wszystkie kolory odpowiadają odpowiedniemu stanowisku, które dany gracz obejmuje w ekipie projektu. Pamiętacie dawne czasy? Administrator - Gracz. Tak to wszystko wyglądało i powinno wyglądać. Możecie teraz w tym momencie nazwać mnie istnym dinozaurem, ale przyznam wam rację, że czasem ta różnorodność i ta wszelka kolorystyka ma swoje idee i funkcjonuje jak dobra maszyna, ale to też w wyjątkach. Zacznijmy od początku. Gdy ja stawiałem swoje pierwsze kroki w świecie Role Play - to nie przypominam sobie bym spotykał takie osoby jak: Support, czy Moderator Serwera, GameMaster. Takie określenia były mi wtedy obce. Potrzebowałeś pomocy pisałeś do administratora na służbie i to wszystko. W późniejszym czasie spotkać można było już delikatny podział na administratorów, gamemasterów czy support - i to było jeszcze znośne, ale w dzisiejszych czasach można powiedzieć, że jest więcej rang niż ogólnie ludzi w ekipie projektu! Ja dopuszczam do siebie tą świadomość, że to wszystko musi funkcjonować, ale bez przesady - czy to, że ja mam rangę GM 2, a mój znajomy ma rangę GM 3 to czymś to serio może się różnić? Zauważyliście tutaj też pewnie określenie numerem stanowiska GM itd - zaraz do tego dojdziemy. Kontynuujmy naszą wcześniejszą myśl. Dziś przeciętny projekt posiada takie stanowiska: "Administrator > Developer > CM > GM > Support > Moderator > User" i mówimy tutaj o przeciętnym projekcie. Po co nam to wszystko skoro CM oraz GM to jest w praktyce to samo tylko zarząd projektu serio coś tam segreguje i wymyśla obowiązki i uprawnienia dla obu tych grup co jest naprawdę bez sensu i niczemu to nie służy. Byście nie myśleli, że się czepiam to opowiem wam sytuację gdy to chyba na, którymś HRV lub C-RP widziałem stanowisko "Administrator Techniczny" - i takie stanowisko ma sens bo obejmowały je osoby, które znały się na sprawach technicznych czyli można rzec od kuchni. Pomagały one graczom w problemach stworzonych przez elektronikę lub skrypt gry. Wtedy to wszystko ma sens - po co nam miliony rang o tych samych uprawnieniach tak naprawdę, a jedynie innych nazwach? Poświęcić chciałem jeszcze tylko chwilę na te oznaczenia przy stanowiskach - spotykałem się z czymś takim samemu będąc w ekipie, ale nie tylko. Masz problem, widzisz, że jakiś tam Szymon, który jest GM jest na swojej służbie - piszesz do niego, on poświęca Ci swój czas. Opisujesz mu problem i czekasz na jego ruch - wypociłeś na tą sprawę 20 minut swojego życia, a drogi pan Szymon odpisuje: "Sorry, nie mogę pomóc bo mam GM 1 stopnia" - i koniec. Skoro ekipa projektu postanawia kogoś przyjąć w swoje szeregi to po co robić jakieś poziomy uprzywilejowania? Jesteś GM to nim jesteś, nie ma czegoś takiego, że jesteś na służbie, widzisz jak ktoś używa niedozwolonych z regulaminem rzeczy, ale nie możesz go zbanować, ani nic podobnego bo masz najprostszy i najbeznadziejniejszy poziom pierwszy! No ej, bez jaj! Zostawiam was z tą myślą - piszcie w komentarzach swoje uwagi lub rozwińcie dalej tą myśl!
  6. 1 punkt
    Falafell

    LS-STORIES.PL

    Tbh, o ile GTA i RP w konwencji automatyki i serwera MMO jest od jakoś 6-8 lat nie dla mnie, o tyle powiem, że gdybym miał iść na coś tego typu jeszcze raz, to obecnie na pewno jedyne warte rozpatrywania miejsce. Pełen profesjonalizm.
  7. 1 punkt
    Firanka a jak sobie wyobrażasz inny sposób sprawdzania aktywności danego przedsiębiorstwa? Ulica tego za Ciebie nie zrobi.
  8. 1 punkt
    Niektóre projekty masz rację swoje stanowiska ładnie wykorzystują, ale w większości to jest pic na wodę.
  9. 1 punkt
    Firana

    Luźne, Medium, Hard Roleplay

    Mam pomysł jak ci to wytłumaczyć. RP to film odgrywany przez dobrych aktorów(graczy), w którym jest porządna scenografia (skrypt) i miejsce akcji. Może to być film sensacyjny (jak kiedyś c-rp), lub jakieś wolne kino Norweskie (jak devgaming). Każdy ma ochotę pooglądać jak w tym filmie wszystko pięknie się przedstawia i nie istotne jakimi metodami został nagrany. Są też słabe aktorzyny, które za nic nie potrafią wyobrazić sobie jaka jego postać jest. Właściwie się nad tym nie zastanawiają. Scenografia w ich filmie to dno - warsztat samochodowy jest wielki jak hangar dla samolotów, a postacie przedstawione cały czas klepią karoserię tak, jakby w rzeczywistości mechanik naprawiał zderzak po wypadku. Na ten film nikt nie pójdzie, bo nic ciekawego tam nie zobaczy Serwery RPG i CopsAndRobbers też są fajne, to nie wstyd robić taki serwer.
  10. 1 punkt
    Szlakiem Jedi

    Szlakiem Jedi

    Minęło już trochę czasu od naszego ostatniego posta z fabularnymi aktualnościami, a trzeba szczerze przyznać, że działo się bardzo, bardzo wiele rzeczy. Zacznijmy od najważniejszego - grono rycerzy powiększyło się o Rycerza Jedi Siada Avidhala! Kalamarianin został przyjęty w poczet rycerzy po niemal samodzielnym oswobodzeniu planety Onderon, nękanej kolejnym już oblężeniem przez siły Yuuzhan Vongów. Rycerz zdołał zlokalizować i zabić yammoska - istotę rasy Yuuzhan Vong, której jedynym zadaniem jest koordynacja działań wszystkich podległych mu stworzeń. Śmierć yammoska całkowicie rozbiła szyki oblegającej Onderon armii, pozwalając lokalnym siłom na odparcie ich poza system. Padawan Saarai udała się na Kuar z misją odbicia wrażliwych na Moc więźniów Brygady Pokoju - ludzi współpracujących z Yuuzhan Vongami. Misja zakończyła się sukcesem, choć padawanka musiała uciekać przed potężnym wojownikiem rasy Yuuzhan Vong, z którym nie potrafiła poradzić sobie ani ona sama, ani oswobodzona przez nią Rycerz Jedi. Saarai wyciągnęła też z niewoli ucznia Matukai - Edgara Alexandra, który zdecydował się dołączyć do grupy Jedi rezydującej obecnie na Prakith. Do placówki dotarł Aetas Hyenn, oskarżony o przemyt broni na Prakith. Choć mężczyzna rzeczywiście był przemytnikiem, detale jego ostatniego zlecenia są bardzo zagadkowe, a cała sprawa orbituje wokół zgromadzonych na Prakith Jedi. Utajnione śledztwo w tej sprawie trwa nadal, tymczasem Aetas po odkryciu swej wrażliwości na Moc postawił pierwsze kroki na szlaku Jedi. To tylko drobny wyciąg z wielu misji, eventów i codziennego RP. Nasza fabuła jest wielowątkowa i stale się rozwija, ale... jest wciąż otwarta na nowe postaci! Jak zwykle zapraszamy do odwiedzania naszego forum, składania podań w tym dziale i dzielenia się gwiezdnowojenną pasją! Jeśli chcecie lepiej poznać przytoczone wyżej historie, zajrzyjcie do tematu ze sprawozdaniami z misji i eventów, gdzie nasi gracze dokładnie opisują zdarzenia ze świata gry. Będziemy też bardzo wdzięczni za każdy głos na nas w trwającym obecnie Plebiscycie Centrum RP! Niech Moc będzie z Wami!
  11. 1 punkt
    Grzegorz00

    Destroyer

    Policz sobie ile poświęcił na to czasu Na oryginalnym Honeście grałem, po przeniesieniu do LV byłem GM'em. Potem jeszcze było parę projektów z jego udziałem. O ile się nie mylę to Solar-RP i Inspired-RP, który ostatecznie nie wystartował, ale GM jak na tamte czasy też był kozacki, honeścik przerobiony pod MySQL i panele na MyBB, gdzieś na dysku to kiedyś miałem. Jacek dobra mordeczka.
  12. 1 punkt
    Admin

    SAMP - rozgrywka na całej mapie SA

    Hej, chciałem poruszyć dość skomplikowany temat- tak jak w tytule: rozgrywka toczona na całej mapie San Andreas. Dwa fakty: - mając nawet 500graczy online nigdy nie zniwelujemy zjawiska ghost town chociażby w Los Santos, - gracz mając większe pole manewru może więcej. Teraz tak, jeśli serwer zaoferuje rozgrywkę w każdym zakątku San Andreas, czy to Las Venturas, Los Santos lub San Fierro albo jakiejś wiosce- zagrałbyś? Według mnie, możliwości są spore, bo jeśli gracz otrzymuje do dyspozycji (powiedzmy) możliwość gry jako farmer, drugi zaś jako górnik, trzeci jako trucker a reszta to typowo: gangsta, policjanci i biznesmeni i celebryci.. to, czy nie zleci się wiara z Truck serwerów, na których i tak już panują powoli zasady RolePlay? Jak Wy to widzicie? Nie podchodzcie proszę do tego tematu w sposób: "to głupie, bo nie będzie graczy widać"- bo jednak jadąc przez wioski i miasta będziemy widzieć autka na podjazdach domków i nie będzie czegoś w rodzaju "Santos to cywilizacja a całe miasto otacza mur jak w 13dzielnicy, tyle ze poza tym murem wszystko wyginęło". Staram się podjąć pewne kroki w uzupełnieniu oczekiwań graczy, bo doskonale wiem, że nie każdy chce grać gangstera lub policjanta. Bardzo dobrze wiem jak czują się zwykli gracze, którzy po prostu chcą ugrać kilka fajnych akcji w swoim zaciszu działkowym wchodząc w interakcje z sąsiadem, pojechać na ryby- sprzedać je w późniejszym czasie lub po prostu uwędzić na grillu. Wiem doskonale, że większą frajde sprawi spędzenie 2 godzin w fabryce, w której pracują realni gracze i coś robią (chociażby w formie pracy na akord) z możliwością porozmawiania z nimi a nie jak to teraz wygląda- stania za ladą i czekania na klienta, który ma w.. Was i biznes, w którym pracujecie. Jak wg Was mogłaby taka rozgrywka się toczyć? Jakie atrakcje mogłyby powstać- SAMP wcale nie ma tak wielkich ograniczeń- można stworzyć bardzo wiele, a wykonanie zależy od skryptera. Nie odnosimy się w tym temacie do MTA i jego możliwości. Bazujemy na wątku w którym przewija się SAMP i RolePlay oraz rozgrywka na całej mapie SA. Enjoy.
  13. 1 punkt
    Szlakiem Jedi

    Szlakiem Jedi

    Serdecznie zapraszamy na nasz profil w serwisie flickr!
×